7 Mart 2013 Perşembe

ATÜRKÇÜ/KEMALİST KAMUOYUNA [ÖNEMLİ NOT]



ÖNEMLİ NOT;
ADD ISPARTA ŞUBESİNE, GENEL MERKEZ TARAFINDAN ATANAN YÖNETİM KURULU ÜYELERİNDEN H.HÜSEYİN SÖNMEZ "HİÇ BİR ÖN BİLGİ VERİLME GEREĞİ BİLE DUYULMADAN TÜMÜYLE  BİLGİSİ DIŞINDA BİR ATAMA SÖZKONUSU OLDUĞUNU, HİÇ BİR GÖREVE ATANARAK TALİP OLMADIĞINI, YAPILANIN BÜYÜK BİR SAYGISIZLIK VE AYIP OLDUĞUNU"  BEYEN EDEREK , ADD GENEL MERKEZİNE GÖNDERDİĞİ BİR DİLEKÇE İLE GÖREVİ KABUL ETMEDİĞİNİ BİLDİRMİŞTİR.


Atatürkçü Düşünce Derneği Isparta Şube Yönetim Kurulu üyeleri, ADD Genel Yönetim Kurulunun 17.02.2013 tarih ve 3(üç) sayılı toplantısında alınan “GYK üyesi Mehmet Pınar a fiili saldırıda bulunmak, önceki başkan Mahmut ÖZYÜREK ile ilgili GYK kararlarını hiçe saymak” gibi, hukuk dışı, mesnetsiz, dayanaksız gerekçelerle görevlerinden alınmışlardır.

Görevden alınmanın hukuksuzluğu, tüzük ve yasa dışılığı bir yana, gayri ciddiliği ile ADD’nin kurumsal kimliğini ayaklar altına alır niteliktedir.

Çünkü;

1-Şube Yönetiminde görevi bile olmayan ADD Üyesi İsa Önder Dinçtürk, Yönetim Kurulu üyeliğinden alınmıştır.

2- Diğer Yönetim kurulu üyelerinin 21.02.2013’de görevlerinden alınırken,  Şube Yönetim Kurulu üyeleri Muhittin PEKER ve Vedat HALICIOĞLU görevden alınmaları unutulmuş, durum devir teslim sırasında anlaşılınca, 06.03. 2013  günü alelacele  görevden alma yazıları belgegeçer ile şubeye gönderilmiştir.

3- ADD Genel Merkezinin  21.02.2013 tarih ve 2013/256 sayılı  yazıları ile Şube  yönetim kuruluna atananlardan

a)  Yönetim Kurul Başkanlığına Atanan Batuhan GÜLDİKEN  ADD Isparta Şubesi Yönetim Kurulunun  04.01.2013 tarihli kararı, ADD Genel Merkezinin 12.01.2013/1 sayılı onay yazıları ile,

b)  Şube Yazmanlığına atanan Ahmet DEMİREL 22.11.2011 tarih ve 27 N0’lu Şube Yönetim Kurulu kararı, 14.12.2011/265 tarihli onay yazıları ile,

c)   Şube Başkan yardımcılığına  atanan Doğan ELÇİ  22.11.2011 tarih ve 27 N0’lu Şube Yönetim Kurulu kararı, 14.12.2011/265 tarihli onay yazıları ile,

Üyelikleri Tüzüğün 8/a maddesi gereğince düşülmüştür.

Özetle; ADD ÜYESİ OLMAYANLAR, ADD Isparta Şube Başkanlığına, Başkan Yardımcılığına, yazmanlığına atanmışlardır.

ADD Isparta Şubesine uygulanan “Silivri hukuku”nu şiddetle kınıyoruz. Tüm yasal, hukuksal girişimlerimizi yapmakla birlikte, Atatürkçü Düşünce Derneği Genel Merkezinin, Kan karşılığı kurulup, yüceltilen Derneğimizi düşürdüğü durumu sizlerle paylaşma gereği duyduk.

ADD ISPARTA ŞUBESİ “GÖREVDEN ALINAN” YÖNETİM KURULU ÜYELERİ





O.Mümtaz Çapçı   Feray SELEK      Abdullah GÖKTAŞ     Niyazi ÇAMURCU





Muhittin PEKER               Leman ÇAÇUR                 Vedat HALICIOĞLU

2 yorum:

  1. Beceriksizlik, hukuksuzluk ve Rezalet...

    YanıtlaSil
  2. Atatürkçü gözükerek ADD Genel Merkezi'ne sızmış 'Truva atları'nın olduğu anlaşılmıştır.Öyle anlıyoruz ki "Mason" olarak bilinen zevat,ADD'yi amacından saptırma amacıyla,Kemalist İsparta Şubesi'kendi sapık amaçları içine çekmek istemiştir.

    Bu durumda Kemalistler,olağanüstü bir toplantıyla Gn.Merkezi yenilemelidir.

    YanıtlaSil